Problem z synchronizacją Outlook 2016 i aplikacji kalendarz win 10.

31

Witam od pewnego czasu po ustawieniu sobie planu dnia w Outlooku nie widzę go potem w kalendarzu na telefonie (posiadam lumię na win 10 mobile) . Używam jednego konta opartego o konto exchange activesync. A żeby było ciekawiej jak ustawię sobie na telefonie przypomnienie to mi się synchronizuje z tym kalendarzem z windowsa, ale w outlooku już nie. Nie macie jakieś porady może ?


  • bazylia 16.05.2017, 14:59:16

    O jaki kalendarz dokładniej tobie chodzi ? I czy masz ten sam problem w aplikacji w Outlook i Outlook.com

  • lukasek 16.05.2017, 15:12:33

    Mam na myśli kalendarz z serwera windowslive, z nim do tej pory nie miałem problemów wszystko się fajnie synchronizowało nie zależnie od urządzenia czy nawet systemu, ale od momentu jak telefon aktualizowałem do nowego systemu ten problem mi się pojawił.

Dodaj komentarz

Wybierz opcję autoryzacji

Zaloguj się

Jeżeli posiadasz konto w CentrumXP, ta opcja będzie dla Ciebie najlepsza.

Zaloguj się
Dołącz do społeczności

Nasi zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych korzyści takich jak dodawanie pytań, odpowiadania na pytania, komentowanie oraz głosowanie.

Rejestracja

Odpowiedzi: 1

A na pewno się logujesz z jednego konta ? Bo wygląda to jak byś korzystał z 2 różnych kont.

rajszard
Dodano:
4 lat temu
Aktualizacja:
4 lat temu
Prawidłowa odpowiedź
  • lukasek 16.05.2017, 15:31:28

    Faktycznie, jakimś cudem miałem inne konto na telefonie i nie zauważyłem tego. Dzięki za pomoc.

Dodaj komentarz