Witam od pewnego czasu po ustawieniu sobie planu dnia w Outlooku nie widzę go potem w kalendarzu na telefonie (posiadam lumię na win 10 mobile) . Używam jednego konta opartego o konto exchange activesync. A żeby było ciekawiej jak ustawię sobie na telefonie przypomnienie to mi się synchronizuje z tym kalendarzem z windowsa, ale w outlooku już nie. Nie macie jakieś porady może ?
Odpowiedzi: 1
A na pewno się logujesz z jednego konta ? Bo wygląda to jak byś korzystał z 2 różnych kont.
-
Faktycznie, jakimś cudem miałem inne konto na telefonie i nie zauważyłem tego. Dzięki za pomoc.
O jaki kalendarz dokładniej tobie chodzi ? I czy masz ten sam problem w aplikacji w Outlook i Outlook.com
Mam na myśli kalendarz z serwera windowslive, z nim do tej pory nie miałem problemów wszystko się fajnie synchronizowało nie zależnie od urządzenia czy nawet systemu, ale od momentu jak telefon aktualizowałem do nowego systemu ten problem mi się pojawił.
Wybierz opcję autoryzacji