Dzień dobry :) Chciałbym uzyskać rozwiązanie dotyczącego problemu z odzyskiwaniem wiadomości przychodzących do mojej skrzynki pocztowej w programie Outlook 2016. Archiwizacji nie mam ustawionej i wiadomości nie przenoszą się do innych folderów. Sama poczta jest ustawiona na protokół IMAP. Dziękuję z góry za rozwiązania.
Odpowiedzi: 1
Witaj, skoro korzystasz z protokołu IMAP to cała poczta znajduje się na serwerze. Ale możesz skorzystać z naprawy Outlooka w tym celu uruchamiasz panel sterowania następnie Programy/office/zmień/napraw. Ewentualnie możesz zresetować widok w danym folderze, a jak i to nie pomoże to ostatecznie utwórz nowy profil Outlooku.
-
Dzięki za udzieloną pomoc, ale poradziłam sobie ostatecznie z tym problemem. Odzyskiwanie wiadomości z poziomu wiadomości u operatora skrzynki pocztowej rozwiązało problem.
MS zrobił nową funkcję Priorytetowe/Inne, też mi znikały wiaodmości, ale desktopowym Outlooku 2016 jeszcze tego nie ma
Wybierz opcję autoryzacji