Nie mam wszystkich powiadmonień o spotkaniach.

Po utworzonym spotkaniu w Outlook/Exchange przez przełożonego dostajemy zbiorowego maila z wszystkimi danymi, natomiast po edycji lub anulowaniu zdarzenia nie jesteśmy informowani już automatycznie. Jest to denny problem bo człowiek przyjdzie na spotkanie a okazuje się że nikogo nie ma.

Dodaj komentarz

Wybierz opcję autoryzacji

Zaloguj się

Jeżeli posiadasz konto w CentrumXP, ta opcja będzie dla Ciebie najlepsza.

Zaloguj się
Dołącz do społeczności

Nasi zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych korzyści takich jak dodawanie pytań, odpowiadania na pytania, komentowanie oraz głosowanie.

Rejestracja

Odpowiedzi: 1

Nie wiem o co tobie do końca chodzi, ale z tego co wiem to po usunięciu zdarzenia nie powinno się znajdować na liście. Natomiast co do informowania o zmianach to e-mailowo, organizator powinien wszystkich informować.

Koocka.tyot
Dodano:
7 lat temu
Aktualizacja:
7 lat temu
Prawidłowa odpowiedź
  • Milszu 29.05.2017, 12:26:01

    HHmm nie było by może jakiegoś sposobu by takie powiadomienia jednak były ?

  • Koocka.tyot 29.05.2017, 12:39:16

    Przykro mi, ale nie da się w żaden sposób tego ustawić.

Dodaj komentarz