Co to za błąd?
The call to ‚https://xxx.twojadomena.pl/EWS/mrsproxy.svc’ failed. Error details: The HTTP request is unauthorized with client authentication scheme ‚Negotiate’. The authentication header received from the server was ‚Negotiate,NTLM,Basic realm=”xxx.twojadomena.pl”‚. –> The remote server returned an error: (401) Unauthorized.. + CategoryInfo : NotSpecified: (:) [New-MoveRequest], RemoteTrans ientException + FullyQualifiedErrorId : [Server=DBXPR99MB999,RequestId=something,TimeStamp=1/20/2014 1:13:53 PM] [FailureCategory=Cmdle t-RemoteTransientException] B92B1723,Microsoft.Exchange.Management.Recipie ntTasks.NewMoveRequest + PSComputerName : pod999999psh.outlook.com.
Nie mam pojęcia co to jest i jak to rozwiązać?
Odpowiedzi: 1
Sprawdź te konta. W panelu Exchange Online w adresatach/migracja kliknij link w prawym dolnym rogu. W drugim polu znajduje się nazwa użytkownika.
Dodatkowo trzeba sprawdzić czy konto nie jest zablokowane, a hasło ważne (nie zablokowane lub zmienione). Zrób to w panelu użytkowników Active Directory. Jeżeli trzeba zmienić hasło wejdź przez Office 365 i zaktualizuj dane użytkownika
Kolego, ale gdzie i kiedy ci sie pojawia?
Chcę powiązać konta użytkowników organizacji z punktem końcowym
Wybierz opcję autoryzacji