Witam, Usunąłem użytkownika w Office 365. Wiem że jest opcja jego przywrócenia. Ale to w takim razie po co mam go usuwać 2 raz skoro jest "przenoszony" tylko do innego "folderu/katalogu".
Odpowiedzi: 2
Więc...
Usunięci użytkownicy to katalog gdzie znajdują się dane osób do usunięcia. Nie zajmuje to nic miejsca i nie muszisz tego drugi raz usuwać. Folder ten jest po to, by w razie pomyłki, czy dajmy na to pracownik wrócił do pracy, można było tego użytkownika przywrócić bez utraty żadnych danych.
-
Czyli mogę usunąć tych użytkowników a jakby coś się stało przywrócić ich np za 3 miesiące?
I tak i nie. Konto w tym katalogu jest przechowywane przez 30 dni. Ten folder jest widoczny tylko dla ciebie, a żebyś mógł przywrócić użytkownika, którego usunąłeś przez przypadek albo który został zwolniony, ale nie usuwasz ich ostatecznie i masz dostęp do ich danych jeszcze przez 30 dni.
-
lubie to
Możesz sprecyzować? Nie rozumiem jak prznoszony. On jest usuwany
No skoro usuwam użytkownika to on jest przenoszony do katalugu usuniętych użytkowników. Stamtąd też muszę go usuwać. Czyli robię podwójną robotę. Bez sensu takie coś. Co za człowiek to wymyślił.
Wybierz opcję autoryzacji