Witajcie, mam problem z moim OneDrive. Zmieniłam hasło w poczcie outlook i od tej pory nie mogę zalogować się by zsynchroziwoać pliki. Wprowadzam zmienione hasło i nie działa. Mysłałam że hasło zmieni się automatycznie. ;(
Odpowiedzi: 1
Musi być wina OneDrive. Zrób tak:
Wyłącz usługe OneDrive, uruchom komputer, włącz usługę i sprawdź.
-
dzięki pieseł :))))))
ktoś pomoże. ? Nie działa mi nowe i stare ;//
hmm, powiem CI szczerze że zmieniając hasło do poczty nie zmienia Ci się hasło do microsoftu. POwinnio wszytsko działać
proponuję instalację samego OneDrive od nowa. Usuń aplikację najpierw całkowicie a potem ściągnij na nowo wszytsko
Najlepiej będzie pobrać ją ze sklepu Windows
To samo. Ten sam komunikat o błędzie logowania.
Zrobiłbym formata, ale to jest drastyczne roziązanie. Chociaż skoro jest jakiś błąd to może po stronie mojego konta lub usługi office
Wybierz opcję autoryzacji