Problem po migracji domeny

Witam serdeczne.

Mam problem z moimi domenami. Wykonałem migrację z domeny tymczasowej. Niestety migracja objęła adresy pocztowe, domena niestety pozostała bez zmian. Co zrobić z tym fantem? Zależy mi by utrzymać spójność ponieważ adresy pocztowe będą publicznie dostępne i nie chcę aby były inne niż adresy użytkowników.

Dodaj komentarz

Wybierz opcję autoryzacji

Zaloguj się

Jeżeli posiadasz konto w CentrumXP, ta opcja będzie dla Ciebie najlepsza.

Zaloguj się
Dołącz do społeczności

Nasi zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych korzyści takich jak dodawanie pytań, odpowiadania na pytania, komentowanie oraz głosowanie.

Rejestracja

Odpowiedzi: 1

Witam, witam. No niestety, jeśli witryny zostały założone w konkretnej domenie, po jej zmianie niemożliwe jest zmienienie adresów. Serwis SharePoint Online został w taki sposób zaprojektowany. Jeżeli jednak zależy Ci na zmiane URL adresu witryn, należy przenieść zawartość witryn do nowoutworzonych już w aktualnej. https://support.office.com/pl-pl/article/Nie-mo%C5%BCna-zmieni%C4%87-nazwy-witryny-zespo%C5%82u-w-us%C5%82udze-Office-365-576325ad-8c40-4fe8-8a63-68c3b7d536cf?ui=pl-PL&rs=pl-PL&ad=PL
Oczywiście możliwość zmianu adresu jest możliwa tylko dla publicznych witryn:
https://support.office.com/pl-pl/article/Zmiana-adresu-publicznej-witryny-sieci-Web-us%C5%82ugi-SharePoint-Online-w-celu-u%C5%BCycia-niestandardowej-nazwy-domeny-3d4bd

kubaccc
Dodano:
5 lat temu
Aktualizacja:
5 lat temu
  • igieł 29.05.2017, 10:21:23

    Ok. Poczytam zaproponowane linki. Dziękuję za odpowiedź.

Dodaj komentarz