Pokoje w asystencie planowania w kalendarzu

12

Korzystam z asystenta planowania wydarzeń w kalendarzu i tam jest opcja dodania pokoju, ale po rozwinięciu menu lista jest pusta, a ja nie mogę nigdzie tego pokoju dodać. Czemu i jak to zrobić?

Dodaj komentarz

Wybierz opcję autoryzacji

Zaloguj się

Jeżeli posiadasz konto w CentrumXP, ta opcja będzie dla Ciebie najlepsza.

Zaloguj się
Dołącz do społeczności

Nasi zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych korzyści takich jak dodawanie pytań, odpowiadania na pytania, komentowanie oraz głosowanie.

Rejestracja

Odpowiedzi: 1

Administrator usługi Office 365 w ustawieniach serwera Exchange może utworzyć skrzynki pocztowe pokoi lub wyposażenia. Później na tych skrzynkach zapisywane są zarezerwowane terminy. Jeżeli na liście w asystencie planowania nie ma żadnego pokoju, to po prostu takie skrzynki nie zostały utworzone. Jeżeli zależy Ci na poinformowaniu uczestników spotkania o miejscu wydarzenia, to możesz wpisać je w sekcji 'Lokalizacja' w widoku edycji wydarzenia lub w jego opisie. Możesz też zwrócić się do administratora z prośbą o utworzenie takich skrzynek dla pokoi.

jazeN
Dodano:
7 lat temu
Aktualizacja:
7 lat temu
Prawidłowa odpowiedź