Sobota w tygodniu roboczym w kalendarzu

14

Pracuję od poniedziałku do soboty, a kalendarz Outlooka pokazuje tydzień roboczy od poniedziałku do piątku. Gdzie mogę dodać do niego jeszcze sobotę?

Dodaj komentarz

Wybierz opcję autoryzacji

Zaloguj się

Jeżeli posiadasz konto w CentrumXP, ta opcja będzie dla Ciebie najlepsza.

Zaloguj się
Dołącz do społeczności

Nasi zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych korzyści takich jak dodawanie pytań, odpowiadania na pytania, komentowanie oraz głosowanie.

Rejestracja

Odpowiedzi: 1

Przejdź do panelu ustawień kalendarza i kliknij opcję 'Wygląd kalendarza'. W sekcji tygodnia roboczego po prostu zaznacz dodatkowy dzień i zatwierdź zmiany.

kaminski.grzesiek
Dodano:
7 lat temu
Aktualizacja:
7 lat temu
Prawidłowa odpowiedź