Odpowiedzi automatyczna w Outlook

45

Witam, obiło mi się o uszy, że w Outlooku można stworzyć automatyczną odpowiedź. Jako że w najbliższym czasie przyda mi się ta opcja, to chciałbym się dowiedzieć jak można taką odpowiedź stworzyć?

Dodaj komentarz

Wybierz opcję autoryzacji

Zaloguj się

Jeżeli posiadasz konto w CentrumXP, ta opcja będzie dla Ciebie najlepsza.

Zaloguj się
Dołącz do społeczności

Nasi zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych korzyści takich jak dodawanie pytań, odpowiadania na pytania, komentowanie oraz głosowanie.

Rejestracja

Odpowiedzi: 2

15

Po zalogowaniu się do Office 365, klikasz ikonkę Ustawień, a następnie w sekcji "Ustawienia aplikacji" klikasz "Poczta". Po lewej stronie rozwijasz po kolej "Poczta" -> "Automatyczne przetwarzanie" i wybierasz "Odpowiedzi automatyczne"

RajCzan
Dodano:
4 lat temu
Aktualizacja:
4 lat temu
Prawidłowa odpowiedź
  • Novvy 29.05.2017, 11:09:11

    Ok, znalazłem to dzięki. Jeszcze tylko jedno pytanie. Mam tam dwa pola do wpisania odpowiedzi automatycznej, po co?

  • RajCzan 29.05.2017, 11:12:33

    Po to abyś mógł utworzyć jedną odpowiedź dla ludzi z firmy, a drugą dla ludzi spoza firmy. Masz nawet podpisane te pola tekstowe.

Dodaj komentarz

Dzięki. Faktycznie są podpisane, nie zauważyłem

Novvy
Dodano:
4 lat temu
Aktualizacja:
4 lat temu