Zgłaszanie problemu przez "Żądanie usługi"

Mam problem z opcją "Żądanie usługi". Kiedy zgłaszam problem z usługą, to zostaje przekierowany do Partnera Microsoftu. Czy mogę to zmienić aby zgłaszany problem był kierowany do Supportu Microsoft?

  • arro 18.05.2017, 08:15:33

    A jakiego typu Partnerem Państwo jesteście?

Dodaj komentarz

Wybierz opcję autoryzacji

Zaloguj się

Jeżeli posiadasz konto w CentrumXP, ta opcja będzie dla Ciebie najlepsza.

Zaloguj się
Dołącz do społeczności

Nasi zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych korzyści takich jak dodawanie pytań, odpowiadania na pytania, komentowanie oraz głosowanie.

Rejestracja

Odpowiedzi: 2

Zasady wsparcia technicznego różnią się w zależności od typu relacji Klienta - Partnera.

aug.wal
Dodano:
8 lat temu
Aktualizacja:
8 lat temu

Jeżeli Pańska organizacja posiada Partnera, to oznacza, że jest Pan podporządkowany  temu Partnerowi. Przez co wszystkie zgłaszane problemy są automatycznie zostaje przekierowane do wsparcia partnerskiego.

bazylia
Dodano:
8 lat temu
Aktualizacja:
8 lat temu
Prawidłowa odpowiedź