Jak wstawić arkusz Excel do slajdów

Jak w tytule - Jak wstawić arkusz Excel do prezentacji PowerPoint? :)

Dodaj komentarz

Wybierz opcję autoryzacji

Zaloguj się

Jeżeli posiadasz konto w CentrumXP, ta opcja będzie dla Ciebie najlepsza.

Zaloguj się
Dołącz do społeczności

Nasi zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych korzyści takich jak dodawanie pytań, odpowiadania na pytania, komentowanie oraz głosowanie.

Rejestracja

Odpowiedzi: 1

1. W programie PowerPoint przejdź do karty 'Wstawianie' i klikni polecenie 'Obiekt'.

2. W oknie dialogowym 'Wstawianie obiektu' wybierz opcję 'Utwórz z pliku' i kliknij przycisk 'Przeglądaj'.

3. Określ lokalizację arkusza Excel i zapisz wybór.

tom_dym
Dodano:
7 lat temu
Aktualizacja:
7 lat temu
Prawidłowa odpowiedź