Synchronizacja kalendarza

19

Jakiś czas temu pracowałem offline, po wróceniu online zmiany w kalendarzu Outlook 365 nie pojawiają się na stronie outlook.com w zakładce kalendarz. Może ktoś pomóc?

  • XavierKwiatek 23.06.2017, 08:26:23

    Po jakimś czasie zmiany powinny same się zsynchronizowane.

Dodaj komentarz

Wybierz opcję autoryzacji

Zaloguj się

Jeżeli posiadasz konto w CentrumXP, ta opcja będzie dla Ciebie najlepsza.

Zaloguj się
Dołącz do społeczności

Nasi zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych korzyści takich jak dodawanie pytań, odpowiadania na pytania, komentowanie oraz głosowanie.

Rejestracja

Odpowiedzi: 1

Wprowadziłem wszystkie zmiany w kalendarzu na nowo, próbowałem różnych sposobów ale nic nie działało.

Maurycy
Dodano:
3 lat temu
Aktualizacja:
3 lat temu
Prawidłowa odpowiedź
Maurycy
Dodano:
3 lat temu
Aktualizacja:
3 lat temu
Wyświetleń:
504
Komentarzy:
2