Obsługa maila

Witam, od kilku dni próbuję rozwiązać problem z obsługą maila w domenie outlook.com za pomocą Outlook 16. Przeszukałem już prawie cały Internet i nic, może ktoś tutaj mi coś doradzi?

Dodaj komentarz

Wybierz opcję autoryzacji

Zaloguj się

Jeżeli posiadasz konto w CentrumXP, ta opcja będzie dla Ciebie najlepsza.

Zaloguj się
Dołącz do społeczności

Nasi zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych korzyści takich jak dodawanie pytań, odpowiadania na pytania, komentowanie oraz głosowanie.

Rejestracja

Odpowiedzi: 1

Foldery mają po migracji z innego konta IMAP pozakładane filtry. Trzeba we właściwościach folderu wyczyścić wszystkie filtry.

sewksi
Dodano:
7 lat temu
Aktualizacja:
7 lat temu
Prawidłowa odpowiedź
kimon
Dodano:
7 lat temu
Aktualizacja:
7 lat temu
Wyświetleń:
706
Komentarzy:
1

Podobne zapytania