Problem z działaniem Worda po aktualizacji

30

Po aktualizacji Office 2016 do wersji 1702 aktualnie otwarta strona w Wordzie ma czarne tło i nie można odczytać treści dokumentu. Pola tekstowe mają normalne białe tło.

Dodaj komentarz

Wybierz opcję autoryzacji

Zaloguj się

Jeżeli posiadasz konto w CentrumXP, ta opcja będzie dla Ciebie najlepsza.

Zaloguj się
Dołącz do społeczności

Nasi zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych korzyści takich jak dodawanie pytań, odpowiadania na pytania, komentowanie oraz głosowanie.

Rejestracja

Odpowiedzi: 3

Spróbuj uruchomić program w trybie awaryjnym - przytrzymaj klawisz CTRL podczas uruchamiania. Daj znać czy problem nadal występuje.

wasyl
Dodano:
7 lat temu
Aktualizacja:
7 lat temu

W trybie awaryjnym jest w porządku. Czyli co jest problemem? Jak go wyeliminować?

piotrek123
Dodano:
7 lat temu
Aktualizacja:
7 lat temu

W ustawieniach Worda (menu Plik -> Opcje) sprawdź jakie są zainstalowane dodatki. Często jest tak, że jakiś dodatek zostaje nieumyślne zainstalowany i właśnie dzieją się takie cyrki.

krzychu100
Dodano:
7 lat temu
Aktualizacja:
7 lat temu
Prawidłowa odpowiedź
  • piotrek123 22.06.2017, 13:58:23

    OK, faktycznie były tam jakieś dziwne dodatki, usunąłem je i jest okej.

Dodaj komentarz