Synchronizacja kalendarza

Podczas pracy z Kalendarzem, musiałem przejść do trybu offline. Po podłączeniu do internetu zmiany w kalendarzu Office 365 nie pojawiają się na stronie outlook.com w zakładce kalendarz. Czemu?

  • Wracu|ŚĆ 08.06.2017, 08:12:41

    Możesz musisz trochę poczekać

  • piesełel 08.06.2017, 08:16:07

    Wprowadziłem wszystkie zmiany w kalendarzu na nowo, bo żadna z opcji synchronizacji nie działała.

Dodaj komentarz

Wybierz opcję autoryzacji

Zaloguj się

Jeżeli posiadasz konto w CentrumXP, ta opcja będzie dla Ciebie najlepsza.

Zaloguj się
Dołącz do społeczności

Nasi zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych korzyści takich jak dodawanie pytań, odpowiadania na pytania, komentowanie oraz głosowanie.

Rejestracja

Odpowiedzi: 0