Jak dodać nowy kalendarz do Outlooka.

19

Nie wiem jak można dodać sam kalendarz do Outlooka, a nie chcę całego konta synchronizować wraz z ściąganiem poczty itp.

  • od-danyyy 22.06.2017, 12:26:50

    W outlooku przechodzisz do zakładki z kalendarzem, tam w grupie kalendarzy (Moje kalendarze) klikasz ppm i dodaj kalendarz.

  • XavierKwiatek 22.06.2017, 12:41:53

    A tak dokładniej jakąś instrukcję mógł bym poprosić ? Bardzo mi zależy tylko na kalendarzu który by się synchronizował.

Dodaj komentarz

Wybierz opcję autoryzacji

Zaloguj się

Jeżeli posiadasz konto w CentrumXP, ta opcja będzie dla Ciebie najlepsza.

Zaloguj się
Dołącz do społeczności

Nasi zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych korzyści takich jak dodawanie pytań, odpowiadania na pytania, komentowanie oraz głosowanie.

Rejestracja

Odpowiedzi: 1

Jeżeli chcesz dodać jakiś kalendarz który nie pochodzi z konta od MS, powinieneś mieć plik (iCal) albo chodziarz link do samego kalendarza. Nie wiem w jakiej usłudze masz kalendarz to ciężko jest mi powiedzieć. Ale masz tu link https://support.office.com/pl-pl/article/Wy%C5%9Bwietlanie-Kalendarza-Google-w-programie-Outlook-c1dab514-0ad4-4811-824a-7d02c5e77126.

jabkowski
Dodano:
7 lat temu
Aktualizacja:
7 lat temu